×

چگونه یک اینستاگرام حرفه ای داشته باشیم؟

مقالات و آموزش ها 16 مرداد 1401

چگونه یک اینستاگرام حرفه ای داشته باشیم؟

امروزه اینستاگرام به یکی از قدرتمندترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان تبدیل شده است و با توجه به ویژگی هایی که اینستاگرام دارد،

می توان این رسانه اجتماعی را محبوب ترین شبکه اجتماعی در نزد ایرانیان دانست.

تعداد زیاد اینفلوئنسرها و موفقیت آنها و بستر مناسب اینستاگرام برای بازاریابی و فروش، همه ما را در این فکر فرو می برد که چگونه یک اینستاگرام حرفه ای داشته باشیم؟

قبل از اینکه شروع کنیم به یادگیری این موضوع که چگونه یک اینستاگرام حرفه ای داشته باشیم، باید به سوالات زیر پاسخ دهیم:

دقیقاً چرا می خواهید در اینستاگرام حضور داشته باشید؟
از اینستاگرام چه انتظاراتی دارید؟

بریم به سراغ طراحی یک ساخت پیج کاری اینستاگرام
برای ساختن یک پیج کاری یا بیزنس، باید یک آیدی مناسب برای این پیج ایجاد کنید. توجه کنید که نباید اسم این پیج رو تغییر بدید. چون قرار هستش روش کار کنیم و ارتقا بدیم. پس سعی کنید یک اسم مناسب همیشگی انتخاب کنید.

بعد از ساختن حساب کاربری، وارد پروفایل خودتون بشید (آدمک پایین صفحه) از بالای صفحه، علامت سه خط رو لمس کنید تا منوی تنظیمات باز بشه، وارد تنظیمات بشید و وارد گزینه Account بشید.

گزینه switch to professional Account را انتخاب کنید و گزینه Business را بزنید.

در مرحله بعد باید دسته بندی کسبوکار خود را انتخاب کنید:
personal Blog: وبلاگ شخصی
Product/Service: محصول/خدمات
Art: هنر
Musician/Band: نوازنده/باند
Shopping & Retail: خرید و خرده فروشی
Health/ Beauty: سلامتی/ زیبایی
Grocery/Store: فروشگاه

یک پیج مناسب
به تصویر خوب نگاه کنید. این عکس، اولین چیزی است که هر کاربری بعد از وارد شدن به صفحه شما، مشاهده می‌کند. درباره آیدی که قبلا صحبت کردیم. در ادامه یک تصویر پروفایل، اسم پیج شما، عنوان کسب و کار، بیوگرافی، آدرس یک سایت، آدرس محل حضور شما، کلیدهای پیج و استوری های هایلایت.

ایده‌های پولساز اینستاگرام کدامند؟
در بخش ابتدایی این مقاله، حوزه‌ها و دسته‌بندی‌های مختلفی را معرفی کردیم. گفتیم که رقابت در برخی از این موضوعات به شدت بالا است! حالا برای اینکه یک ایده در این حوزه‌های پررقابت رشد داشته باشد و به درآمدزایی منجر شود، چه باید کرد؟

راهش این است که تا جای ممکن ورودی تخصصی و جزئی داشته باشد. مثلا تصور کنید شما حوزه سلامتی و تناسب اندام را برای تولید محتوا انتخاب کردید. برای رشد در این حوزه هم لازم است تا جای ممکن ریز شده و به اصطلاح یک نیچ یا niche مشخص را انتخاب کنید.

مثلا در ابتدای فعالیت خود، فقط درباره داروها و محصولات خوراکی برای تناسب اندام صحبت کنید. یا تمرکز تولید محتوای خود را فقط روی لوازم ورزشی مناسب برای تناسب اندام بگذارید. حتی ریزتر شوید! فقط راجع به مکمل‌های ورزشی صحبت کنید. باز هم می‌توانید ریزتر پیش بروید. فقط درباره مکمل‌های ورزشی که برای وزن‌گیری استفاده می‌شوند تولید محتوا کنید! تا جای ممکن یک بازار کوچک از اقیانوس بزرگ محتواهای مختلف را انتخاب کرده و روی همان موضوع تمرکز کنید.

اینگونه می‌توانید تخصصی‌تر درباره یک موضوع صحبت کنید و اعتماد بیشتری به دست بیاورید. همچنین فرصت پیدا می‌کنید تا درباره چیزهایی که بزرگان حوزه‌ای که انتخاب کردید تولید محتوا نمی‌کنند، حرف بزنید و خلاق‌تر باشید! با این روش می‌توانید حتی در بازارهای پررقابت هم با ریسک کمتری کار خود را شروع کرده و حرف جدیدی برای گفتن داشته باشید.

باید ها و نباید های پیج کاری اینستاگرام را بشناسید
آیا شما هم یکی از کسانی هستید که از اینستاگرام، به عنوان یک فروشگاه مجازی برای کسب و کار خود، استفاده می کنید؟ در این صورت لازم است که باید ها و نباید های پیج کاری اینستاگرام را بشناسید.

قرار است امروز، اطلاعات جالبی را با هم مرور کنیم. می خواهم در ادامه این مطلب، بگویم اصلا پیج کاری اینستاگرام چیست؟ چه فرقی با پیج های معمولی دارد؟

از همه مهمتر، با راه کار هایی که معرفی می کنم، یاد میگیرید که چطور باید ها و نباید های پیج کاری اینستاگرام را بشناسید. پیشنهاد می کنم حتما این مطلب را تا انتها بخوانید. چون قرار است شگفت زده بشوید!

در سایت ما تمام محتواهای تولیدی توسط تیم خوب 3dproject تولید میشود که ویراستاری هر محتوا برای تیم ما 24 ساعت برای زمان می برد…

دوستان لطفا در ازای زحمتی که تیم برای این سایت می کشن ما رو در سایت و پیج حمایت کنید….

امیدوارم که مطالب برای شما مفید بوده باشه…

تمامی حقوق برای وبسایت 3dproject محفوظ است